تنهاترین گناه

داستانهای عاشقانه-دانلود

تنهاترین گناه

داستانهای عاشقانه-دانلود

وصیت نامه یک عاشق

بنام آنکه زیباست و زیبا رویان را دوست دارد

بنام آنکه افرید مرا          تا دوست بدارم تو را

 

 

 

 

وصیت نامه یک عاشق

 

ای کسا نیکه مامور دفن من هستید طابوت مرا از سنگ سیاه بسازید تا همه مردم بدانند که هرچه سیاهی هست بر من گذشه ودست های من را باز بگزارید تا همه مردم بدانند که به آنچه که می خواستم نرسیده ام و چشم های مراباز بگذارید تا همه مردم بدانند که چشم انتظار بوده ام وبر روی قبرم تکه یخی بگذارید تا با اولین اشعه خورشید اب شود ومرا خیس کند چون تا بحال کسی را ندیده ام که بر من بگرید

 

 

 

از طرف حقیرترین

تقدیم به تو ای بهترین

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

خلی خوبه

نادونی دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

وقتی که خوابی نیمه شب،تورا نگاه میکنم
زیبایی ات را با وقار،گاه اشتباه می کنم
از شرم سر انگشت من پیشانی ات تر می شود
عطر تنت می پیچد و دنیا معطر میشود
گیسوت تابی میخورد میلغزد از بازوی تو
از شانه جاری می شود چون آبشاری موی تو
چون برگ گل در بسترم میگسترانی بوی خود
من را نوازش میکنی بر مهربان زانوی خود
آسیمه می خیزم ز خواب،تو نیستی اما دگر
ای عشق من بی من کجا،تنها نرو من را ببر
من بی تو میمیرم نرو،من بی تو میمیرم بمان
با من بمان زین پس دگر،هر چه تو می گویی همان
در خواب آخرعشق من در برگ گل پیچیدمت
میخوابم ای زیباترین در خواب شاید دیدمت


چقدر قشنگ بود دلم خیلی گرفت...

amir پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

دمت گرم.اشکم درومد داداش.خیلی توپ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد