تنهاترین گناه

داستانهای عاشقانه-دانلود

تنهاترین گناه

داستانهای عاشقانه-دانلود

فریاد بی صدا

 فریاد بی صدا

بعضی اوقات دلت میخواد فریاد بزنی ....   

ولی سکوت میکنی طوری که هیچ کس حتی خودت هم صدای دلت رو نشنوی ...

و چقدر این سکوت سنگینه ...

توی دنیای ما اگه کسی باهامون بد تا کرد.. اگه سرمون کلاه گذاشت

ونامرد بود باید مواظب این باشیم  که قرن۲۱ است البته که صداقت یا همون مردونگی  تو هر عصری نیازه..

بله ...رفاقت یا صداقت همیشه چیزه بدی نیست ولی رفاقت با سیاست مطمعنا بهتر خواهد بود در رفتار اجتماعی و اطرافیان تا از بروز بعضی سو تفاهم ها جلوگیری شود..

امااا تا جایی که من میدونم که برام پیش میاد  و یا رشته سیاست از دستم میره ..

 بیشترین جوابم تو این مسایل یه سکوت واقعا سنگین دارم  مثل  سنگینی یک فریااااااد در افق کوهستانی که صدایت بپیچد و آوایت  را خودت بشنوی از دل خویش یا اینکه همه بشنوند..عجب سکوتی!!

اری به بد ترین نحو از کسی جفا دیدم یا شکستم جای هیچ گله ای نمیذارم یا جوابی جز سکوتی خاموش.. و اینکه میدونی واقعا حتی حقت ضایع شده ..

نمیدونم شمای که اینو می خونین سکوت بهتره یاگله مندی و فریاد..؟؟

 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.alifallah.blogsky.com

سلام
ساعت هاست که در فکر توام

توی این خلوت تاریک و خموش

قلمی در دستم که به غمگینی من افسرده ست

و من اینجا تنها به تو می اندیشم

به تو که دورترین عشق و امیدی بر من

به تو که حسرت یک دیدار را بر دلم حک کردی

شاید این من غلطم یا غلط پندارم

که مرا می خواهی اما تو بدان نازنینم محبوب

من همیشه دوستت دارم.....

علی پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://zendegi-dard-marg.blogsky.com/

فریاد همان سکوتی که دیگه جاش تو دل ما نیست

لاله پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

نمیدونم اسمت چیه و کی هستی!فقط میگم خیلی اتفاقی این مطلب دیدیم خوندم و چون دقیقا وضع خودو بود بینهایت خوشم اومد و به دلم نشست حتی گریه هم کردم با اجازت سیوش هم کردم
در هر صورت ختم کلام بود دست مریضاد
همیشه موفق باشی.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد